Jak nakupovat

Na této stránce si můžete přečíst veškeré informace o výběru, platbě a způsobech doručení zboží v našem
Internetovém obchodě rapanui.cz

Výběr zboží
Objednání
Potvrzovací e-mail
Způsoby doručení a poštovné 
  • ČESKÁ POŠTA ČR - platba dobírkou - 129 Kč
  • ČESKÁ POŠTA ČR - platba převodem - 99 Kč
  • ZÁSILKOVNA ČR - platba převodem - 60 Kč
  • ZÁSILKOVNA SK - platba převodem - 99 Kč

Výměna/vrácení
Záruka/reklamace
Ochrana údajů


Výběr zboží

Zboží můžete filtrovat dle následujících kritérií:

  • názvu
  • ceny (podle nejlevnějšího/nejdražšího)
  • nejprodávanějšího


Po kliknutí na produkt se dostanete do detailu zboží, kde naleznete:

  • fotografie
  • podrobné informace (popis, materiál, barva, nabízené velikosti atd.)


Pokud chcete o vybraném zboží vědět více, zavolejte na naši infolinku +420 605 444 757  nebo napište na e-mail info@rapanui.cz – rádi pro vás vybrané zboží podrobně přeměříme. Při výběru zboží věnujte, prosím, zvýšenou pozornost tabulkám s velikostmi, které vám pomohou vybrat správnou velikost.
Po výběru konkrétní velikosti můžete zboží objednat kliknutím na tlačítko „KOUPIT“. Poté se vám v pravém horním rohu automaticky zobrazí obsah košíku. Po kliknutí na tlačítko "Do košíku" se vám zobrazí obsah košíku, kde můžete zboží mazat kliknutím na ikonku X vedle názvu zboží, případně upravit množství kliknutím na tlačítko +/- u množství objednávaného zboží.

Objednání

Pokud máte vybráno, klikněte na tlačítko "Do košíku". Zde vyberte způsob platby, dopravy a zadáte slevový kód poté klikněte na odkaz "Přejít na objednávkový formulář". V objednávkovém formuláři vyplňte všechny údaje (není třeba se registrovat): jméno, příjmení, kompletní adresu, telefon, e-mail a způsob doručení a platby. Taktéž můžete přidat poznámky k objednávce (např. upřesnění termínu doručení apod.). Následně zaškrtněte tlačítko "Souhlas s obchodními podmínkami" a pokud máte zájem i "Souhlasím s odebíráním novinek". Objednávku potvrdíte kliknutím na tlačítko "Odeslat objednávku". Veškeré objednávky podané prostřednictvím našeho obchodu jsou po odeslání potvrzovacího emailu závazné. Podáním objednávky potvrzujete souhlas s obchodními podmínkami a zároveň s dodacími, platebními a reklamačními podmínkami nakupovaných výrobků.

Potvrzovací e-mail

Po dokončení objednávky obdržíte na vámi zadanou e-mailovou adresu potvrzovací mail s informacemi o objednávce a případnými instrukcemi k platbě.

Způsoby doručení a poštovné

ČESKÁ POŠTA ČR - platba dobírkou - 129 Kč (objednávka nad 3 000 Kč vč. DPH = poštovné zdarma)

Zásilku včetně poštovného zaplatíte pošťákovi při předání.

Zásilky odesíláme hned po zpracování objednávky, samotná přeprava pak trvá v naprosté většině případů do 3 dnů. Pokud by vás na uvedené adrese (v zaměstnání nebo doma) pošťák nezastihl a ve schránce byste nenašli ani oznámení, zastavte se v odpoledních hodinách na příslušné pobočce České Pošty, kde bude balík na vaše jméno uložen (po dobu 7 dnů).

ČESKÁ POŠTA ČR - platba převodem - 99 Kč (objednávka nad 3 000 Kč vč. DPH = poštovné zdarma)

Celkovou částku včetně poštovného zaplatíte převodem na náš účet (instrukce o převodu jsou uvedeny v potvrzovacím e-mailu, ve většině případů trvá převod 2 dny). Zásilku odešleme ihned poté, co bude platba připsána na náš účet. Samotná přeprava trvá většinou do 3 dnů.

ZÁSILKOVNA ČR - platba převodem - 60 Kč (objednávka nad 3 000 Kč vč. DPH = poštovné zdarma)

Celkovou částku včetně poštovného zaplatíte převodem na náš účet (instrukce jsou uvedeny v potvrzovacím e-mailu). Zásilku si vyzvednete pouze na vybraných místech Z-Point (bližší informace na www.zasilkovna.cz). Přeprava trvá do 2 dnů.

ZÁSILKOVNA SK - platba převodem - 99 Kč

Celkovou částku včetně poštovného zaplatíte převodem na náš účet (instrukce o převodu jsou uvedeny v potvrzovacím e-mailu). Zásilku si vyzvednete pouze na vybraných místech Z-Point Slovenská republika (bližší informace na www.zasielkovna.sk). Přeprava trvá do 3 dnů.

Výměna/vrácení zboží

V případě, že vámi objednané zboží nevyhovuje vašim představám, máte právo bez udání důvodu zboží vyměnit/vrátit. Podmínky jsou následující:

1. Zákazník musí informovat prodávajícího nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky (e-mailem na adresu info@rapanui.cz nebo telefonicky na čísle +420 605 444 757).
2. Zákazník musí odeslat zásilku doporučeně na naši adresu (ne dobírkou) nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky.
3. Zboží nesmí jevit známky jakéhokoliv opotřebení a znečištění a musí být zasláno zpět v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce spolu s kopií dokladu o koupi zboží v našem internetovém obchodě.

Jakmile nám bude zboží doručeno, zkontrolujeme ho a pokud nebude nijak opotřebené, provedeme výměnu nebo vrácení peněz. V případě výměny si zákazník vybere jakoukoliv věc z nabídky www.rapanui.cz a případný rozdíl v ceně uhradí (nebo ho uhradí rapanui.cz, pokud vyměněná věc bude mít nižší hodnotu).  Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník. V případě, že si zákazník přeje vrátit peníze, může si zvolit, jestli mu mají být poslány složenkou (nutno potvrdit adresu) nebo na bankovní účet, což je rychlejší varianta. Vrací se pouze hodnota zakoupeného zboží, nikoliv poštovné.

Záruka/reklamace

Záruční lhůta je uvedena u každého zboží stanovena zákonem na 2 roky. U oblečení slouží daňový doklad zároveň jako záruční list. Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Záruka je také neplatná, pokud na záručním listě bylo změněné, odstraněné nebo nečitelné výrobní číslo nebo název zboží. Reklamované zboží nám musí být doručeno spolu s písemným, řádně specifikovaným oznámením vad, které musí obsahovat též volbu nároku kupujícího podle zákona, jinak bude reklamace považována za neplatnou. Prodávající bude reklamace posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem, resp. výrobci takové zboží odešle k vyjádření a vyřízení. Reklamované zboží musí být zasláno řádně zabalené proti poškození při přepravě. Musí být přiložen originální doklad o koupi zboží v internetovém obchodě rapanui.cz.

Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží směrem od zákazníka nese zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace je mu zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na náklady rapanui.cz. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní. V žádném případě nepřebírejte porušené zásilky

Ochrana údajů

Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu.
Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu dodavatel sdělovat e-mailem obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.
Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak, že zašle emailovou zprávu na info@rapanui.cz nebo tuto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky na čísle +420 605 444 757.